WordPress in een paar klikken online!
WEBWINKELS
OVERZICHT.NL
Online shoppen begint hier!
A SIGNA BUSINESS COMPANY  I  © Alle rechten voorbehouden


Coolblue investeert voor het eerst in tv-reclame

Coolblue is voor het eerst in zijn bijna vijftienjarig bestaan een tv-campagne gestart. Onlangs was een
commercial te zien waarin de pure player adverteert met zijn diverse bezorgbeloftes. Hiervoor groeide
het bedrijf op mond-tot-mondreclame.
Coolblue’s omzet steeg in zowel 2012 als 2013 met 48 procent. Volgens directeur Pieter Zwart komt dit
vooral door mond-tot-mondreclame van tevreden klanten. ‘Mondhoekmarketing’, noemen ze het
binnen Coolblue.

Broek laten zakken
In 2015 wil Cool Blue een ‘nog snellere’ groei doormaken. Zwart: ‘Reclame maken voelde voor ons
altijd alsof we op nationale televisie, voor miljoenen mensen, de broek lieten zakken. Dan moet je wel
heel zeker weten dat al de beloftes die je doet, kloppen. Ook als er opeens nog meer klanten
bijkomen. ‘Zaterdag besteld, zondag in huis’, durven we nu bijvoorbeeld met vol vertrouwen op tv te
schreeuwen.’

BRON: Twinkle Magazine